Monday, May 30, 2011

Cerita Dewasa....whaaattt??

ye. Cerita Dewasa. What the..??
Ok. aku saje lah google nama sendiri kan semalam.
Pastu, first entry yang kuar adalah "(nama aku) - facebook - Cerita Dewasa" OKlah.contohnya macam ni haa "Noor Tim Burton - facebook - Cerita Dewasa".

Aku click link tu. Then dia terus pergi ke laman utama website Cerita Dewasa tu. Ish..Tak mengamuk pulak aku depan laptop semalam kan! Ye lah, korang bayangkanlah..nama korang tetiba dikaitkan dengan website-website yang tak senonoh. Kalau *I mean, KALAU jelah* bapak aku google nama anak-anak dia ke, tak pasal-pasal dia jumpa nama anak dia ni dekat website low-class tu. Hisshhh..maunya tak kena sebat pulak kan!

Dah.jangan nak memandai buat assumptions. Aku TAK PERNAH pergi melencong dan melayari websites yang tak senonoh macam tu! I don't even know the existence of Cerita Dewasa's website, okay!


Damnit!!

No comments:

Post a Comment